Support

Van Itslogicnl

Ga naar: navigatie, zoek
Storingen/onderhoud:

Geen Storingen


Interessant:

Communicatie
Alarm over IP
Internet
PIN over IP
Telefonie
VPN

Partners:

Afbeelding:partners_tr.gif

Onderstaand vindt u een overzicht instellingen en veel gestelde vragen. Indien u een probleem heeft, een storing wilt melden of er gewoon niet zelf uitkomt neem dan gerust contact met ons op.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij u zoveel mogelijk per E-mail te communiceren via info@itslogic.nl. Indien dit niet mogelijk is bel dan met +31 (0)6 41544741.
Dit kan tussen 08.30-12.30 uur en 13.00-17.00 uur of spreek ons antwoordapparaat in

Voor storingen en urgente zaken E-mail info@itslogic.nl (ook buiten kantoortijden). Vermeld indien mogelijk uw klantnummer en in ieder geval uw mobiele nummer waarop we u per direct kunnen bereiken. Indien u directe attentie verlangt vermeld dit duidelijk, als het buiten de Service Overeenkomst valt zijn er mogelijk extra kosten maar wij melden dit altijd vooraf.


Inhoud

ADSL

Wat is de levertijd van ADSL?

De levertijd van ADSL is onder normale omstandigheden ongeveer 2 a 3 weken. Er kunnen zich bijzondere omstandigheden voordoen die de levertijd verlengen indien u telefoonlijn niet geschikt is voor ADSL. Indien dit zich voordoet melden wij u dit binnen 1 week na aanvraag. Voor een verhuizing geldt dezelfde termijn.

ADSL instellingen

U krijgt een vast ip-nummer toegewezen via DHCP. De modem/router instellingen zijn:
KPN-netwerk: vpi/vci 8/48, PPPoA/IP (gebruikersnaam en wachtwoord ontvangt u vooraf).
BBned-netwerk: vpi/vci 0/35, RFC1483/DHCP.

Bestel een monteur

Voor elke DSL installatie is het mogelijk dat wij de complete oplevering op locatie verzorgen, voor zakelijke pakketten is dit standaard en voor particuliere pakketten op aanvraag. Indien u apart een ADSL monteur bestelt zijn de kosten 98 euro incl. BTW. Vraag het aan via info@itslogic.nl

Hosting

Hosting instellingen

Na aanvraag ontvangt u VPS en/of FTP-gegevens van ons om bestanden te plaatsen in uw hosting-omgeving. Indien u een database wilt laten aanmaken, vragen heeft of een specifieke aanpassing nodig hebt vraag het aan via info@itslogic.nl.

De volgende FTP-clients zijn goed en betrouwbaar:
Filezilla (gratis)
SmartFTP (gratis)
WS FTP (betaald)

Statistieken

Voor statistieken verwijzen wij naar het gebruik van het programma Google Analytics. Deze dienst biedt uiterst gedetailleerde gegevens over het aantal unieke bezoekers, hits per pagina evenals uw verbruik.


E-mail

E-mail instellingen

Onze standaard instellingen zijn:
Inkomende E-mail: mail.networking4all.com
Uitgaande E-mail: mailout.networking4all.com

Indien u bij ons een domeinnaam heeft werkt dit zowel voor imap als voor pop3. Het maakt geen verschil welke u instelt, dat is uw keuze.

Uw gebruikersnaam is altijd uw E-mail adres. Wachtwoorden ontvangt u van ons per mail, we adviseren u om uw wachtwoord periodiek opnieuw te genereren. Dit kan via Roundcube (klik rechtsboven bij settings): https://roundcube.networking4all.com". Roundcube is tevens uw webmail omgeving om uw mail via een Internet browser te lezen.

Gebruikersvragen

< Wat is de maximale grootte van een E-mail?

Wij hanteren geen maximale grootte echter wij raden af om E-mails te versturen die groter zijn dan 5MB, de reden is dat de meeste providers namelijk wel een limiet hanteren. Voor uitwisseling van grote bestanden (>20MB) is het raadzamer om bijvoorbeeld voor niet-publieke FTP/Hosting oplossingen te kiezen.

Wat is de limiet op mijn mailbox?

Wij hanteren geen limiet op het bewaren van E-mail mits het binnen redelijke proporties valt.Bijna alle providers hanteren een limiet van ca. 100MB. Wij vinden dit onzin, opslagruimte is goedkoop en indien u 2000 of 3000MB bezet vinden wij dit geen enkel probleem. Let op! er is wel een limitering op de tijdsduur, zie de volgende vraag.

Binnen welke tijd moet ik mijn mailbox hebben geleegd?

Standaard hanteren wij een termijn van 30 dagen. Indien u om bijzondere redenen een verlenging nodig heeft stuur ons dan een info@itslogic.nl en schets uw situatie.

Ik ontvang veel spam-mail, wat kan ik daaraan doen?

Standaard hebben wij op elk E-mail account een Spamfilter geinstalleerd. Wij vangen al ruim 90% van alle ongewenste E-mail af. Desondanks kunt u toch nog overlast hebben.

U ontvangt geen E-mail waarvan wij zeker weten dat dit Spam bevat. Een kleinere hoeveelheid Spam valt in een grijs gebied, alhoewel dit in de praktijk bijna altijd Spam is kunnen wij dit niet garanderen. Om die reden sturen wij het wel door, maar voegen in het onderwerp ":SPAM:" toe. U heeft dan zelf de vrijheid om te bepalen wat u doet met behulp mailfilters in uw mailprogramma. Stel bijvoorbeeld in dat dit direct naar de prullenbak verdwijnt en leeg deze prullenbak eens per week.

Teruggeplaatst van "http://www.itslogic.nl/Support"
Persoonlijke instellingen